Skip to content
Avec
A continuation of the first two films in the Creepshow franchise (Creepshow and Creepshow 2), the series featured six episodes with two horror stories per episode..
When she's not obsessively collecting all things "Trick 'R Treat" related, or trying to convince everyone that "Hereditary" is one of the greatest horror films ever made, you can find her designing interiors for commercial restaurants.
Je me fais chier à venir donner un avis constructif et sans spoiler sur le premier épisode de la série, et ce dernier ce fait supprimer sans la moindre raison... Tu saoules Allociné !
Danielle Lyn Puisqu'on en parle aussi dans le Marianne de Netflix. Le film était bien plus méchant, grand guignol, et mieux écrit.
June 21, 2019; Shannon McGrew 0 Shudder, AMC Networks’ premium streaming service for horror, thriller and the supernatural, announced yesterday additional casting for its upcoming CREEPSHOW anthology series, executive produced by Greg Nicotero (The Walking Dead).
Read Next: ‘Hollywood’ Star Dylan McDermott Recalls His First Emmy Nomination and Reveals He’s Written a Memoir (Watch)
"Creepshow" Skincrawlers/By the Silver Water of Lake Champlain (TV Episode 2019) cast and crew credits, including actors, actresses, directors, writers and more.
Pour l'instant, je trouve que c'est l'épisode 1, qui est vraiment le plus mauvais.
De Publiée le 16 mars 2020
Alors là..... je suis très très impatient !
On Rotten Tomatoes, the series holds an approval rating of … Avec
Du final de la saison 1 de la comédie familiale "Réunions" sur France 2 au final de la mini-série "Dérapages" sur Arte, tour...La série horrifique "Creepshow" se dévoile ce soir sur Paris Première.
Returning cast includes
voila j'ai vu la saison 1 ben c'est pas la joie série décevantesa promet pour la saison 2, suis sur y'aura pas de saison 3
Pour moi, ce sont de petits courts de genre à petit budget franchement honorables. Si le casting s'en sort trés bien (a part quelque second rôles). De Faites vous une idée de la série grâce à la note des membres et aux critiques des internautes.Vous devez vous connecter pour pouvoir laisser une critique.
By Kelli Marchman McNeely on June 22, 2019 in Casting News, Horror, Movie News, Movies, News, Shudder, TV Shudder, AMC Networks’ premium streaming service for horror, thriller and the supernatural, announced today additional casting for its upcoming “ Creepshow ” anthology series, executive produced by Greg Nicotero ( The Walking Dead ).
Tommy Kane
Avec Ici on a affaire a 2 intrigue en un seul épisode (donc 24min chacun...), le tout va trop vite, bien trop vite.C'est dommage, car y'a des partie intéressante (en tout cas, pour c'est 2 histoire).